09120308602

تخفیف ویژه در خریدهای عمده برای شرکتها

محصولات پاک کننده و چربی زدای روشاپاک

شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک – Stone washer

آنچه در این مقاله می خوانید...

شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک - Stone washerGammasol قویترین پاک کننده سطوح چربخرید شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک - Stone washer

شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک – Stone washer

شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک - Stone washer

🏆 شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک – Stone washer
🧿⭐ شرکت روشاپاک به عنوان مرکز صادرات انواع شوینده صنعتی با توجه به نیاز مصرف کنندگان به این مواد شوینده ، آن ها را در حجم های وسیع و گسترده ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب ‌‌و ارزان به بازار ‌‌و دست مصرف کنندگان می رساند.

🧿⭐ این شرکت صادر کننده با استفاده از راه های اینترنتی و غیر حضوری محصولات با کیفیت با قیمت های فوق العاده مناسب را به صورت مستقیم به بازارهای ایران و جهان عرضه می کند و رضایت مصرف کنندگان را جلب می کند.

🧿⭐ از ویژگی مهم شوینده قوی چربی Gammasol داشتن قابلیت پاک کنندگی بسیار بالا است که از مواد شیمیایی درون ترکیبات آن نشأت می گیرد و با حل کردن چربی درون خود و از طرفی حل شدن در آب ، آن ها را با قدرت پاک می کند.

🧿⭐ از ویژگی بارز این شوینده می توان به فرمولاسیون قوی در آن اشاره کرد که موجب شده چربی های غلیظ و صنعتی را به راحتی در خود حل کرده و حتی در آب های با دمای پایین نیز کارایی داشته باشد.

🧿⭐ نکته دیگر و ویژگی مثبت دیگری که این شوینده قوی چربی دارد این است که علاوه بر ترکیبات حلال چربی، ترکیبات دیگری دارد که موجب حفاظت از سطوح شده و از آسیب به سطوح مورد نظر مانع می شود.

🧿⭐ در واقع می توان گفت این شوینده منحصر به فرد و جدید به طور هوشمند بر روی لکه ها مؤثر بوده و از آسیب به بافت سطوح مختلف حاوی لکه جلوگیری میکند و موجب تخریب بافت سنگ ها و محافظ بین آن ها نمی گردد.

🧿⭐ از ویژگی کمّی آن نیز میزان و حجمی که شرکت تولید کننده آن برای مصرف خریدارن و مشتریان در اختیار آن ها می گذارد، است که دارای حجم قابل توجهی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است.

🧿⭐ این ویژگی های مثبت کیفی و کمّی این شوینده قوی صنعتی موجب شده که یکی از مناسب ترین لکه شوی های چربی موجود در بازار شود و خریداران هر روز بیشتر به این محصول توجه نشان داده و از آن ها خرید داشته باشند.

Gammasol

Gammasol قویترین پاک کننده سطوح چرب

🏆 شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک – Stone washer

🌀☀ Gammasol شوینده قوی و یک پاک کننده بینظیر و تمام عیار برای سطوح سنگ و سرامیک و کلیه سطوح فلزی و غیر فلزی یرای حذف روغن و چربی و ترکیبات کربنی و دوده .

🌀☀ شوینده قلیایی، غلیظ، ایده آل برای تمیز کردن عمیق کف و سنگ و سرامیک ، کاشی های سنگی، تراکوتا و بتن و سطوح سیمانی.
🌀☀ رقیق شدن عالی در آب

🌀☀Gammasol شوینده صنعتی قلیایی سرامیک و سنگ
🌀☀ شوینده قوی Gammasol کثیفی های چرب، جرمهای سیاه را از بین می برد.
🌀☀ شوینده پایه آب قلیایی
🌀☀ Gammasol یک شوینده قلیایی بر پایه آب است که برای تمیز کردن عمیق کثیفی های چرب، باقی مانده های ارگانیک، علائم تیره و… است.

🌀☀ پاک کننده قلیایی Gammasol یک پاک کننده تمام عیار است که برای نظافت و براق کردن سطوح نیازی به ترکیب شدن با حلال های مکمل ندارد.

🌀☀ پاک کننده قلیایی Gammasol را می توان برای از بین بردن آثار به جا مانده روی سطوح سرامیکی، ناشی از تردد و جابجایی در محیط های صنعتی استفاده کرد.
🌀☀ Gammasol یک پاک کننده چند منظوره است که به ویژه برای از بین بردن لکه ها و سایر تغییر رنگ ها از کاشی های چینی و سرامیک و همچنین سنگ های متخلخل ساخته شده است.

🏆 شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک – Stone washer
🔰✴ کنسانتره غلیظ قلیایی
🔰✴ غیر اسیدی 
🔰✴ غیر خورنده
🔰✴ فاقد حلال های نفتی
🔰✴ غیر قابل اشتعال
🔰✴ فاقد بو و گازهای سمی
🔰✴ فاقد ترکیبات سمی کلر و فسفات و آمونیاک
🔰✴ سازگار با شخص مصرف کننده
🔰✴ سهولت در مصرف و آبکشی
🔰✴ قابل رقیق شدن با آب
🔰✴ سازگار با محیط زیست


خرید شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک - Stone washer

🏆 شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک – Stone washer
🔶 شرکت روشاپاک تولید کننده و عرضه کننده  انواع شوینده قوی صنعتی با ارائه محصولات درجه یک خود با نازل ترین قیمت به صورت مستقیم و با کمک راه های اینترنتی و غیر حضوری پرداخته و در سایت های خود به معرفی و فروش آن ها اقدام نموده است.

🔶 برای تماس با تولید کننده شوینده قوی و خرید مستقیم این محصول پر کاربرد و مرغوب کافی است تا با شماره های این شرکت که در سایت نشان داده می شود تماس گرفته و ضمن دریافت اطلاعات سفارش خود را نیز ثبت کنید.
🔶 در شرکت روشاپاک نقشی مرکزی در زمینه شیمیایی برای تولید محصولات صنعتی و حرفه‌ای برای نظافت سطوح اختصاص داده شده به سنگ طبیعی، مرمر، گرانیت، چینی، سرامیک، آگلومرا، آجر و بتن ایجاد شده است.
🔶 این شرکت مستقیماً به تامین کنندگانی که روابط همکاری فعالی را برای توسعه راه‌حل‌های خاص برای فرآیند نظافت سطوح ایجاد می‌کنند، پاسخ موثری می‌دهد.
🔶 روشاپاک به رویکرد سفارشی خود در توسعه راه حل هایی که به نیازهای خاص مشتری پاسخ می دهد افتخار می کند.
🔶 این شرکت در کنار محصولات خود از تولید تا استفاده روزانه آن قدم می زند.

شوینده قوی اسکرابر برای نظافت سنگ و سرامیک – Stone washer

بازار فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.