09120308602

حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chiller

آنچه در این مقاله می خوانید...

حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chillerمحلول پاک کننده روغن و چربیخرید حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chiller

حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chiller

حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chiller

🏆 حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chiller

🎯 کارهای سخت نظافت و نگهداری را با طیف وسیعی از محصولات تمیزکننده  حرفه ای شرکت روشاپاک که برای نظافت صنعتی عالی هستند، انجام دهید.
🎯 پاک کننده گریس سنگین Heavy Duty Grease-Releaser – حلال قلیایی R102 برای از بین بردن روغن های صنعتی، چربی، گریس، دوده و سایر رسوبات چربی در محیط های صنعتی و آشپزخانه های صنعتی است.
🎯 R102 بر روی بسیاری از سطوح، از جمله پلاستیک، فلزات، و فولاد ضد زنگ موثر است.
🎯 R102 با فرمول حرفه ای سریع و آسان و بدون نیاز به انرژی، تمیز می کند.
🎯کنسانتره چربی‌زدای R102 یک ترکیب شوینده غیرخطرناک مبتنی بر آب است که حاوی هیچ ماده سمی مانند EDTA، فسفات‌ها یا حلال‌های کلردار نیست.
🎯 کنسانتره چربی زدای سنگین R102 بر پایه حلال های نفتی نیست.
🎯 R102 شوینده پیشرفته کنسانتره چربی‌زدای سنگین با قدرت حلال های قلیایی کار می‌کند تا روغن، گریس و سایر رسوبات ارگانیک را با شکستن پیوند چسبنده که همگی به اشتراک گذاشته‌اند، از بین ببرد و هنگامی که این پیوندها توسط چربی‌گیر سنگین شکسته می‌شوند، می‌توان آن را شست و شو داد.
🎯 Heavy Duty Degreaser دارای بازدارنده‌های زنگ زدگی است، بنابراین قطعات شما با یک لایه نازک نامرئی در برابر خوردگی ناگهانی محافظت می‌شوند تا زمانی که تمیز شوند.
🎯 نسبت رقت پیشنهادی ما نقطه شروع خوبی است، اما بسته به عوامل مختلفی از جمله ویسکوزیته و چگالی ماده در حال حذف، ممکن است نسبت رقت بهتری برای روش تمیز کردن خود پیدا کنید.
🎯 کنسانتره چربی زدای سنگین دارای گواهینامه استاندارد کالا می باشد.
🎯 کنسانتره چربی زدا سنگین یک پاک کننده و چربی زدا است که برای حذف مواد آلی از هر سطحی که با آب سازگار است طراحی شده است.

R102

محلول پاک کننده روغن و چربی

🏆 حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chiller

R102- Heavy Duty Degreaser
💎 ایمن‌ترین، سریع‌ترین و قوی‌ترین کنسانتره پاک‌کننده چربی‌گیر صنعتی با قدرت.
💎 سخت ترین کارها را ایمن و آسان می کند.
💎 به طور موثر قطران روغن گریس و غیره را حذف می کند.
💎 برای افزایش راندمان عملیاتی تجهیزات.
💎 به سرعت تبخیر نمی شود و هیچ اثری بر جای نمی گذارد و نقطه اشتعال یا آتش ندارد و جایگزینی عالی برای پاک کننده های مبتنی بر اسید و نفت می شود.
💎 فرمول حلال بر پایه آب به اندازه کافی تهاجمی برای شکستن و حل کردن گریس، لکه، روغن، آثار رد لاستیکی و سایر آلاینده های مبتنی بر روغن است و در عین حال به اندازه کافی قوی برای سطوح فلزی و پلاستیکی میباشد.
💎 چربی زدا و پاک کننده قوی چربی در فرمول
💎 حلال سازگار با شرایط زیست محیطی و بادوام و مقاوم با فرمولاسیون صنعتی.
💎 سهولت در مصرف و آبکشی
💎 ایمن برای استفاده بر روی سطوح مختلف.
💎 فرمول غیر قابل اشتعال
💎 غیر خورنده، غیر ساینده و بدون بو که می تواند در تاسیسات و کارخانجات مختلف استفاده شود.
💎 فرمول غیر خورنده 
💎 عالی برای تمیز کردن قطعات روغنی خودرو، ابزار، دستگاهها، ماشین آلات صنعتی، لوازم تجاری و تجهیزات

🏆 حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chiller
⭕ پاک کننده سنگین R102 به طور ویژه برای از بین بردن چربی های سخت آشپزخانه، چربی، روغن و نفت  شده است.
⭕ این حلال به راحتی رسوبات روغنی سخت را از سطوح مختلف پاک می کند و میتواند در دستگاههای تحت فشار و اسکرابرهای اتوماتیک استفاده شود.
⭕ بر روی دستگاههای صنعتی، قطعات و تجهیزات، ماشین آلات صنعتی و کشاورزی، کانالها و لوله ها، کف بتنی و سرامیکی، هود و کوره، موتور و ابزار استفاده شود.
⭕ سخت ترین کثیفی ها، چربی ها و دوده ها را از بین می برد.
⭕ تجهیزات، مایکروویو، کوره، نوارهای راه هوایی، گرافیتی، اتومبیل، کفپوش اپوکسی، شومینه و موارد دیگر
⭕ از این محصول برای سخت ترین کارهای نظافتی استفاده کنید.
⭕ رسوبات روغنی سخت را به راحتی از سطوح مختلف پاک می کند.
⭕ این محصول با موفقیت در بیمارستان ها، تعمیرگاهها، کارخانه های تولیدی، هتل ها، رستورانها و سایر مراکز صنعتی با سطوح سخت برای تمیز کردن استفاده می شود.
⭕ R102 غیر سمی و فاقد کلر و فسفات و آمونیاک است.
⭕ فاقد VOC مضر است.
⭕ قابل استفاده به روش پاششی و غوطه وری میباشد.


خرید حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chiller

🏆 حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chiller
☯ توزیع کننده حلال قوی چربی R102 در بازار  شرکت روشاپاک میباشد که پس از تولید این محصول اقدام به توزیع گسترده آن در بین خریداران می کند،خرید حلال قوی از شرکت فوق موجب می شود که خریداران از تخفیفات ویژه در زمان خرید بهره ببرند و در عین حال محصولی با کیفیت و استاندارد تهیه نمایند.

ویژگی های حلال قوی چربی R102 :

جهت انتخاب حلال چربی R102 می بایست به نکات و شرایطی در زمان خرید توجه نمود، توجه به ویژگی های حلال قوی چربی از جمله نکات مورد توجه در زمان خرید است، از جمله ویژگی های این حلال به شرح ذیل است:

☯ حلال مورد نظر می بایست در زمان استفاده آمولسیون پایداری از ذرات چربی را به وجود می آورد و این امر موجب می شود که ذرات چربی از روی سطح مورد نظر پاک شود.

☯ از دیگر مشخصات حلال قوی چربی هم چنین باید دارای فرمولاسیون بسیار قوی برای پاک نمودن چربی بر روی سطح باشد، سطح مورد نظر ممکن است بر روی آن لایه ای از گریس سخت وجود داشته باشد، در این صورت می بایست حلال مورد نظر دارای فرمولاسیونی باشد که باعث از بین رفتن لایه گریس روی سطح شود.

☯ حلال مورد نظر هم چنین باید دارای ترکیباتی باشد که بر اثر مخلوط شدن با ذرات چربی گازهای سمی از خود آزاد نکند و هم چنین در صورت تماس با پوست موجب ایجاد مشکلاتی برای سلامتی مصرف کننده نشود.

☯ نکته بعدی در مورد این محصول این است که پس از استفاده حلال به نوبه خود موجب ایجاد لک بر روی سطح نشود، و هم چنین موجب ایجاد خوردگی و هم چنین آسیب به بافت نشود.
☯ نکته بعدی در مورد این حلال قوی کاربرد راحت آن ها می باشد، یعنی بتوان به راحتی از این حلال ها بر روی سطوح استفاده نمود و در صورت تماس با اشیا دیگر آسیبی را متوجه آن ها نکند.

🏆 حلال صنعتی روغن R102
خرید حلال قوی چربی R102 به قیمت درب کارخانه

 خرید حلال قوی چربی به قیمت درب کارخانه می بایست به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولیدی این محصول انجام شود، زیرا با خرید مستقیم از کارخانه  تخفیفات ویژه ای مشمول خریداران خواهد شد .
در صورت عدم دسترسی به این کارخانه  دفاتر و نمایندگی های فروش این مراکز از دیگر مراکز خرید حلال مورد نظر به قیمت درب کارخانه می باشد.

وب سایت های اینترنتی این مراکز از دیگر راه های خرید این محصول با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.
خریداران پس از ثبت سفارش در این مراکز می توانند کالا و شوینده های صنعتی را از طریق باربری های این فروشگاه ها در کوتاه ترین زمان در شهر محل سکونت خود دریافت نمایند.

حلال صنعتی رسوبات و چربی چیلر: R102 chiller

بازار فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.