09120308602

مایع چربی گیر قوی روغن و گریس

آنچه در این مقاله می خوانید...

مایع چربی گیر قوی روغن و گریسچربی زدای قوی صنعتیخرید مایع چربی گیر قوی روغن و گریس

مایع چربی گیر قوی روغن و گریس

مایع چربی گیر قوی روغن و گریس

🏆 مایع چربی گیر قوی روغن و گریس
چربی زدای قوی R102®

🔰 R102 چربی و روغن را در به طور ایمن حل می کند.
🔰 محصول R102 فاقد اسید، فاقد ساینده یا حلال های نفتی است و دارای فرمول مبتنی بر آب و سازگار با شرایط زیست محیطی است، بنابراین برای همه مصارف حتی در سیستم های سپتیک ایمن است.
🔰محصول غلیظ و بصورت کنسانتره است. 
🔰R102 یک چربی‌گیر مایع سازگار با محیط زیست با عملکرد قوی و سنگین است.
🔰 این ماده با ترکیبی متعادل از سورفکتانت ها، امولسیفایرهای حلال ملایم، مواد شوینده و سایر عوامل حل کننده چربی فرموله شده است.
🔰 R102 فاقد مواد سوزاننده واکنش خشن است و از طریق تجزیه و نفوذ به سطوح کثیف حمله می کند و اجازه می دهد بقایای کثیفی به راحتی با آب شسته شوند و هیچ اثری روی سطح تمیز شده باقی نمی ماند.
🔰R102 پس از خشک شدن، هیچ گونه رگه یا اثری  بر روی سطوح باقی نمی گذارد.

🔰مصارف صنعتی:
♦موتورها، ماشین آلات، اسکرابرهای کف، ابزارها، دستگاههای تحت فشار، شستشوی قطعات، هود اگزوز و موارد دیگر، مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی ،رستوران ها،حذف روغن های صنعتی و هیدرولیک، گاراژها، تاسیسات تولید، کارخانجات و کارگاهها و موارد دیگر.

🏆 مایع چربی گیر قوی روغن و گریس
🔰  R102®

🔰R102= Degreaser یک فرمول سریع الاثر با قدرت صنعتی دارد که به سرعت ابزارها، ماشین آلات، موتورها و تجهیزات را تمیز می کند تا ظاهری تمیز و براق داشته باشند و نرم و راحت کار کنند.
🔰 حاوی یک حلال با قدرت صنعتی انحصاری است که به سرعت گریس را تجزیه می کند، اما بر خلاف سایر حلال های چربی زدای خشن، بر روی اکثر سطوح از جمله فلزات، پلاستیک، لاستیک، شیشه و سایر فلزات و موارد دیگر ایمن است.
🔰 برای استفاده به منظور تمیز کاری موتورهای خودرو و کامیون، تراکتورها، لیفتراک ها، چرخ دنده ها و زنجیر، ماشین آلات صنعتی، تجهیزات برق و سایر ابزارهای فلزی با رسوبات روغنی سنگین و چرب و آغشته عالی است.
🔰کاربراتور، بدنه و دریچه ها و قطعات فلزی را تمیز می کند
🔰لایه های ضخیم رسوبات چربی های سخت را از بین می برد
🔰 سازگار با محیط زیست؛ فاقد VOC مضر
🔰 پاکسازی فوق العاده

R102

چربی زدای قوی صنعتی

🏆 مایع چربی گیر قوی روغن و گریس
مایع چربی گیر سنگین R102®

⚜ چربی‌گیر چند منظوره R102 قدرتمند و موثر بر چربی، روغن و گریس در مناطق صنعتی، رستوران‌ها،بخشهای خانگی و کلیه بخشهای صنعتی.

شوینده و حلال روغن و گریس R102®

⚜ Degreaser Heavy Duty یک شوینده قدرتمند چند منظوره است که برای طیف وسیعی از کاربردهای تمیز کردن در آشپزخانه ها، عملیات نظافت خانگی و صنعتی توسعه یافته است.
⚜ چربی و روغن رسوب شده را از انواع سطوح سخت از جمله هود ،اجاق گاز، سرخ کن ها، سینی های فر ، کف و دیوارها به سرعت پاک می کند و دارای قابلیت آبکشی آسان است.
⚜ مناسب برای استفاده بر روی تمامی سطوح سخت قابل شستشو و حذف رسوبات چربی سنگین روی ماشین آلات و دستگاههای صنعتی است.

🏆 مایع چربی گیر قوی روغن و گریس
🧿 کنسانتره غلیظ قلیایی
🧿 حلال پایه آبی
🧿 قابل رقیق شدن با آب
🧿 غیر قابل اشتعال؛فاقد حلال های نفتی
🧿 سازگار با شرایط زیست محیطی
🧿 فاقد VOC مضر
🧿 ایمن و بی خطر؛ فاقد حلال های اسیدی
🧿 بدون بو و گازهای سمی
🧿 غیر سمی؛فاقد کلر و فسفات و آمونیاک
🧿 سازگار با شخص مصرف کننده
🧿 غیر خورنده و ساینده
🧿 سهولت در مصرف و آبکشی
🧿 قابل استفاده به روش پاششی و غوطه وری


خرید مایع چربی گیر قوی روغن و گریس

🏆 مایع چربی گیر قوی روغن و گریس
🎲 شرکت روشاپاک ،مرکز تولید انواع مایع چربی گیر قوی روغن و گریس با در اختیار داشتن حجم عظیمی از این محصولات، توانایی تامین نیاز تمام متقاضیان را خواهد داشت و پذیرای سفارش مشتریان در طیف های مختلف می باشد.
🎲 به دلیل اینکه همواره مرغوب ترین نمونه ها را در اختیار مشتری قرار می دهد، می توانید با اطمینان کامل خرید خود را به انجام رسانید.

نحوه تولید چربی گیر R102

🎲 شوینده ها نیز مانند هر محصول شیمیایی دیگری، از یکسری مواد اولیه ساخته شده اند که هر کدام از آنها به نوبه خود، روش تولید خاصی را دارند و نهایتا مجموعه این عناصر و مواد خام، محصولی است که می‌تواند اثر گذاری خاص خود را داشته باشد.
🎲 اما در نظر داشته باشید که شوینده ها به خانواده وسیعی از این محصولات اطلاق می شود که گاه تفاوت هایی بنیادین بین آنها وجود دارد اما به طور کلی بعضی از مواد اولیه آنها مشترک می باشد.

🏆 مایع چربی گیر قوی روغن و گریس
فروش حلال روغن و چربی R102

🔯 امروزه افراد بیش از هر زمان دیگری به معتبر بودن محل انتخابی توجه می نمایند زیرا به دلیل وجود واسطه های نامعتبر، خواهان تهیه انواع مرغوب خواهند بود و این امر تنها از این طریق امکان پذیر می گردد.

🔯 شرکت روشاپاک ، تولید کننده انواع  شوینده های صنعتی  به عنوان معتبر ترین محل بازار فروش انواع چربی گیر قوی روغن در میان مردم شناخته شده است.
🔯 از این رو افراد قادرند نیاز خود را به راحتی و بدون دغدغه خریداری کنند. با این وجود بررسی قیمت چربی گیر صنعتی نیز ممکن می باشد.

🔯 از آنجا که ثبت سفارش مشتریان در مرکز پخش کننده شوینده های صنعتی به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز ممکن است، نیازی به تغییر موقعیت جغرافیایی نخواهد بود و خریداران می توانند تجربه مطلوبی را برای خود به ارمغان آورند.

مایع چربی گیر قوی روغن و گریس 

بازار فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.