09120308602

قیمت پر استیک اسید ۲۰ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پر استیک اسید ۲۰ درصدمحل فروش پر استیک اسید ۲۰ درصد

پر استیک اسید ۲۰ درصد

پر استیک اسید ۲۰ درصد  بسیار با کیفیت و ممتاز است و خریداران بسیاری را دارد، قیمت پر استیک اسید ۲۰ درصد بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است تا همه خریداران بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند و از فواید فراوان آن بهره‌مند شوند.

قیمت این محصول سبب شده است تا مشتریان بسیاری مشتاق باشند تا این خرید عالی و مناسب را انجام دهند و یک ترکیب ضد عفونی کننده قوی را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنند.
پر استیک اسید ۲۰ درصد

قیمت پر استیک اسید 20 درصد

مشخصات پر استیک اسید ۲۰ درصد

مشخصات پر استیک اسید 20 درصد مشخصات پر استیک اسید ۲۰ درصد بسیار زیاد است و بوی تندی دارد و از واکنش آب اکسیژنه و استیک اسید به وجود می آید و به عنوان یک ضدعفونی کننده قوی می تواند انواع باکتری و قارچ ها را از بین ببرد و از آن برای ضدعفونی کردن مخازن و خطوط لوله و همچنین مکان های عمومی استفاده می شود.

از این نمونه برای ضدعفونی کردن دست و همچنین گندزدایی میوه ها و سبزی ها نیز استفاده می شود، یکی از مشخصات این محصول به این صورت است که با محیط زیست بسیار سازگار است و مواد سمی در آن وجود ندارد و به راحتی در دسترس همه افراد می باشد و همه می توانند از آن استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ضدعفونی کننده این است که سرعت بیو فیلم ها را از بین می برد و می تواند انواع آلودگی های میکروبی را از سطح فاضلاب برطرف کند و در اندازه‌های مختلف در بازار موجود است و در گالن و بشکه و به صورت ۵ و ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ لیتری در اختیار خریداران قرار می گیرد.

مشخصه دیگر این محصول مدت ماندگاری آن است که نسبتا طولانی است و می توان آن را بین ۱۲ تا ۱۸ ماه نگهداری کرد و ذره ای از خواص و ویژگی های آن کاسته نمی شود و می‌تواند به ما برای از بین بردن انواع میکروب ها و ویروس ها کمک کند و البته بوی تندی دارد.

محل فروش پر استیک اسید ۲۰ درصد

محل فروش پر استیک اسید 20 درصد فروش پر استیک اسید ۲۰ درصد توسط فروشندگان بزرگ صورت می گیرد، آن ها توانسته اند این محصول را با کیفیت بسیار بالا و عالی به فروش برسانند، محل فروش این نمونه شرایط مناسبی را برای خریداران فراهم کرده است تا آنها با آسودگی خاطر این محصول را تهیه کنند و از کیفیت آن اطمینان داشته باشند.

محل فروش این نمونه سبب شده است تا خریداران بسیاری مشتاق باشند تا این نمونه را تهیه کنند و از کیفیت و قدرت آن اطمینان خاطر داشته باشند و از این خرید عالی لذت ببرند و همه تمایل دارند آن را تهیه می کنند.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.