09120308602

قیمت پراستیک اسید صنایع پتروشیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات پراستیک اسید صنایع پتروشیمیعرضه پراستیک اسید صنایع پتروشیمی

پراستیک اسید صنایع پتروشیمی ،جایگزین کلر است که در ابتدا برای تصفیه ی آب و فاضلاب از آن استفاده می‌کردند و سپس به عنوان ضدعفونی کننده در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار گرفت. پراستیک اسید، ماده ای پر کابرد برای گند زدایی آب و فاضلاب، از بین بردن میکروب ها و مواد سمی و… است. روشا پاک با فروش این محلول ضدعفونی کننده در پاکیزگی محیط نقش بسزایی ایفا می‌کند و با قیمتی مناسب به توزیع آن پرداخته است.

قیمت پراستیک اسید صنایع پتروشیمی

خصوصیات پراستیک اسید صنایع پتروشیمی

خصوصیات پراستیک اسید صنایع پتروشیمی اگر بخواهیم خصوصیات پراستیک اسید را شرح دهیم، باید بگوییم از نظر ظاهری مانند آب، ماده ای شفاف و روشن است که اگر رقیق باشد بویی همانند بوی سرکه دارد و نوع غلیظ تر آن بویی تند و زننده دارد و از ترکیب پراکسید هیدروژن و اسید استیک به دست می آید. این محلول خاصیت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد و نیاز است که با مقدار معینی آب ترکیب شود. این محلول آسیبی به محیط زیست نمی‌زند و کاملأ بی خطر است در عین حال که بسیار قدرتمند است. دمای منسب جهت نگهداری از آن، دمای کمتر از 25 درجه سانتی گراد است.

از این ماده در صنایع پتروشیمی برای ضدعفونی و پاکسازی لوله ها، صنایع خودرو سازی، پزشکی، دارویی، صنایع فلزی، ضدعفونی کردن زباله های بیمارستان و.. استفاده می شود. پراستیک اسید صنایع پتروشیمی در جهت ضدعفونی کردن تمامی مخازن و جایگاه ها، سطوح، لوله ها، تجهیزات، سالن ها، پلیمرها، از بین بردن ب وفیلم و… کاربرد فراوانی دارد. ضدعفونی کردن صنایع پتروشیمی نیز یکی از ضروریات برای جلوگیری از انتقال انواع بیماری های ویروسی و باکتریایی به کارکنان این مراکز است و در حفظ سلامت آن ها مهم است.

در استفاده از این محلول باید دقت کرد،این ماده در کنار مزیت هایی که دارد، خطرناک هم هست. یکی از معایب آن این است که تماس آن با پوست و چشم زیان آور است و در صورت برخورد با هر نقطه از بدن سریع باید با آب شسته شود. هنگام استفاده از آن، پوشیدن دستکش، ماسک و عینک، برای جلوگیری از آسیب های احتمالی ضرورت دارد نکنه آخراین است که اگر این ماده را تجزیه کنید ممکن است باعث حریق شود. بهتر است به دور از نور خورشید نگهداری شود و کاملا از جریان های الکتریسیته دور باشد. این ماده پس از تولید ،نهایتأ باید تا 18ماه مورد استفاده قرار بگیرد.

عرضه پراستیک اسید صنایع پتروشیمی

عرضه پراستیک اسید صنایع پتروشیمی مجموعه ی روشا پاک با عرضه پراستیک اسید صنایع شیمیایی، گام مهمی در جهت حفظ سلامت هم وطنان برداشته است. متقاضیان این محلول می‌توانند با مجموعه روشا پاک تماس بگیرند و بعد از استعلام قیمت این ماده را سفارش دهند. این مجموعه به شما اطمینان می‌دهد که با حذف واسطه ها و خرید مستقیم بتوانید این محلول پرکاربرد را با قیمت کم تری تهیه کنند.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.