09120308602

قیمت ضدعفونی کننده فوداسیب رب سازی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی ضدعفونی فوداسیب رب سازیارائه ضدعفونی کننده فوداسیب رب سازی

ضدعفونی کننده فوداسیب رب سازی نوعی محلول ضد عفونی کننده برای صنایع غذایی میباشد که برای بدن و پوست انسان هیچگونه ضرری ندارد و در صنایع غذایی و کارخانجات کنسرو سازی مورد استفاده قرار میگیرد و این نوع برای رب سازی بسیار توصیه میشود.

فودا سیب را اگر بخواهیم جدا جدا معنی کنیم فود در زبان انگلیسی یعنی غذا و سیب آن نشانه علامت سیب سلامت از طرف وزارت بهداشت بوده که باعث از بین بردن انواع میکروبها و باکتریهای بوجود آمده در کنسرو میشود که تولید کننده در خصوص تولید فوداسیب و پراستیک اسید فعالیت دارد.

قیمت ضدعفونی کننده فوداسیب رب سازی

ویژگی ضدعفونی فوداسیب رب سازی

ویژگی ضدعفونی فوداسیب رب سازی ویژگی ضدعفونی فوداسیب این است که برای پوست انسان هیچ خطری بوجود نمی آورد و حساسیت زا نیست از این نوع ضد عفونی کننده ها برای دست و پوست هم استفاده میشود و دلیل عمده ی استفاده آن در کارخانه جات کنسرو رب برای از بین بردن میکروب و قارچ و باکتری که ممکن است در قوطی های رب موجود باشد و باعث فاسد شدن کنسرو یا مسمومیت افراد مصرف کننده شود جلوگیری میکند و کاملا میکروبها را از بین میبرد.

ویژگی مهم ضدعفونی فوداسیب این است که با غلظت بالای این محلول که نشانه کیفیت آن است ظروف رب را ضد عفونی کرده و عاری از هرگونه ویروس و میکروب میشود و تولید کننده این محلول در تولید پراستیک اسید هم فعالیت دارد که در این مورد هم قدری اطلاعات به شما خواهیم داد، این محلول هم نوعی ضد عفونی کننده با کارایی مانند کلر است که که کاملا بی ضرر است و در ادامه در این باره بیشتر خواهیم گفت.

پراستیک اسید دارای کارایی بالاتری نسبت به کلر است که برای ضد عفونی خط تولید کارخانجات مورد استفاده قرار میگیرد و همانطور کار کلر هم انجام میدهد و گاهی برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی از آن استفاده میشود چون کلر درصد کمی از میکروب های موجود در آب را از بین میبرد و از سمت سازمان بهداشت به عنوان ضد عفونی کننده بدون خطر و ارگانیک شناخته شده است که توصیه میشود از فوداسیب برای ضد عفونی قوطی رب و از پراستیک اسید برای ضد عفونی کردن خط تولید استفاده شود.

ارائه ضدعفونی کننده فوداسیب رب سازی

ارائه ضدعفونی کننده فوداسیب رب سازی برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و ارائه ضدعفونی کننده فوداسیب و پراستیک اسید فقط کافیست با شماره های تلفن ذکر شده به صورت تلفنی و یا آنلاین ارتباط برقرار کرده و بعد از کسب اطلاعات سفارش و خرید خود را انجام دهید.

جهت خرید و ثبت سفارش مشاورین فروش و فروشندگان این محصولات تلفنی و یا حضوری آماده پاسخگویی و همکاری با خریداران هستند.لازم به ذکر است که این محلول ها با بهترین قیمت و کاملا مرغوب و درجه یک جهت ضد عفونی قوطی کنسرو های رب و… و ضد عفونی خط تولید مورد استفاده قرار میگیرد.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.