09120308602

بازار فروش شوینده های صنعتی

همکاری با ما

بازار فروش شوینده های صنعتی
مجموعه روشاپاک در نظر دارد تا سیستم تامین خود را قوی تر نماید تا پاسخگوی هر چه بهتر و بیشتر مشتریان داخلی و صادراتی خود باشد و نیاز های مشتریان را به خوبی و با بالاترین کیفیت برآورده سازند.

بازار فروش شوینده های صنعتی

از این رو اگر تامین کننده عمده انواع شوینده صنعتی هستید و پتانسیل این را دارید که با ما مجموعه ما همکاری نماید، میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما ارتباط بگیرید و یا با پر کردن فرم منتظر تماس کارشناسان فروش ما با شما باشید.

فرم ارسال اطلاعات

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf.

3+

سالهای تجربه

100+

تنوع محصولات

1500+

معاملات داخلی و صادراتی

500+

تعداد مشتریان

درباره مجموعه روشاپاک

فعالیت روشاپاک

مجموعه روشاپاک، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع شوینده صنعتی آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

بازار فروش شوینده های صنعتی

محصولات روشاپاک

انواع شوینده صنعتی یکی از محصولاتی می باشد که مجموعه ما به مشتریان داخلی و صادراتی خود ارائه می دهد و همواره در تلاش است تا شوینده باکیفیت را به بازار ارائه نماید.

شوینده صنعتی شامل انواع مختلفی می باشد که عبارتند از انواع شوینده های اسیدی، انواع شوینده های قلیایی، انواع شوینده های چربی زدا و انواع شوینده های ضدعفونی کننده.

بازار فروش شوینده های صنعتی