09120308602

پخش عمده شوینده سطوح پارکینگ ها

آنچه در این مقاله می خوانید...

شوینده سطوح پارکینگ ها - R102R102 پاک کننده انواع سطوحخرید شوینده سطوح پارکینگ ها - R102

شوینده سطوح پارکینگ ها – R102

شوینده سطوح پارکینگ ها - R102

🏆 شوینده سطوح پارکینگ ها – R102
🧊🧊 R102 برای استفاده بر روی سطوح حساس به اسید مانند سنگ مرمر، تراورتن و سنگ آهک بی خطر است.
🧊🧊 R102 به طور ایمن لکه ها و رسوبات سیاه کاشی و سرامیک، کاشی چینی، کاشی معدن، سنگ طبیعی، بتن و بسیاری از سطوح دیگر را که ممکن است اسیدها از بین ببرند، امولسیون می کند و حذف میکند.
🧊🧊 فرمول منحصر به فرد R102 جوری است که برای نظافت روزانه استفاده شود.

🧊🧊 بهترین ویژگی R102 این است که در حین نظافت آسیبی به سطوح نمیزند.
🧊🧊 سورفکتانت های ویژه در R102 به شما اطمینان می دهند که چه با دستگاه مکانیزه تمیز کنید و چه بصورت دستی، دیگر نیازی به اضافه کردن حلال های اضافی نخواهید داشت.
🧊🧊از مشخصات شوینده R102 می توان به تمیزی و پاک کنندگی قوی این محصول اشاره کرد که با مقدار اندکی از آن می توان سطوح پارکینگ ها را کاملاً تمیز و عاری از هرگونه آلودگی، کثیفی و لک های مختلف کرد.

🧊🧊 این شوینده سطوح با توجه به ترکیبات استاندارد و مناسب که در خود دارد نه تنها موجب پاکی و تمیزی بیش از اندازه سطوح پارکینگ ها شده بلکه از آسیب به سنگ ها و کاشی های و دوغاب بین سنگ ها مانع می شود.

🧊🧊 مشخصه ی بارز این شوینده این است که در کمترین زمان و با کم ترین حجم می تواند سطوح زیادی را تمیز کرده و بازده بالایی را در تمیزی ارائه می دهد و برای مصرف کنندگان بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

🧊🧊 در تولید این محصولات بهداشت و سلامت محیط زیست مورد توجه بوده است و استفاده از آن ها به طبیعت آسیب نزده و با محیط زیست مطابقت داشته و طبق استاندارد های جهانی و بهداشتی ساخته و تولید شده اند.

🧊🧊 نحوه ی کار با این شوینده آسان است و برای استفاده از آن کافی است با توجه به دستور العمل روی ظرف بسته بندی آن عمل کرد و از آن برای لکه گیری های رد های لاستیک و جرمهای سیاه و دیگر لکه های های سخت استفاده کرد.

🧊🧊 شوینده سطوح R102 دارای ترکیبات منحصر به فرد خود است که موجب شده این شوینده در سطوح مختلف کارایی بالا داشته باشد و استفاده از آن منجر به پاکی فوق العاده ای در مورد مصرف می شود.

🧊🧊 ظروف بسته بندی محکم و با دوام این شوینده از دیگر مشخصات شوینده R102 است که موجب شده تا این محصول در حین نگهداری و حمل و نقل آسیب ندیده و سالم به دست مصرف کننده برسد.

R102

R102 پاک کننده انواع سطوح

🏆 شوینده سطوح پارکینگ ها – R102

♈ پاک کننده سنگ، کاشی و دوغاب R102
♈ R102 برای حذف جرمهای سیاه سنگ طبیعی، دوغاب و کاشی ایده آل است
♈ پاک کننده و چربی زدای بسیار غلیظ و با قلیایی و قدرت بالا
♈ فرموله شده برای از بین بردن سریع روغن، گریس، انواع چربی، کف صابون و لکه های رد لاستیک
♈ R102 Heavy-Duty Stone, Tile & Grout Cleaner یک پاک کننده و چربی گیر بسیار غلیظ و با سرعت نفوذ بالا است.
♈ در از بین بردن واکس ها و پوشش های سیاه کف کاملاً مؤثر است.
 مولتی پاک کننده R102
♈ یک پاک کننده غلیظ قلیایی مناسب برای تمیز کردن روزانه سطوح است..
♈ در صورت استفاده در رقت‌های مختلف، برای تمیز کردن سطوحی مانند کاشی‌های چینی و سرامیک، سنگ و بتن، به روشی کارآمد و ظریف مناسب است.
♈ برای محصولات حساس به اسید، مانند سنگ طبیعی صیقلی، همچنین راه حلی برای از بین بردن بقایای روغن های ریخته شده از موتور خودرو روی سطوح پارکینگها است.
پاک کننده R102
♈ یک پاک کننده قلیایی موثر که کثیفی های آلی سرسخت و چربی را از سطوح پاک کرده و سطوح را برای استفاده آماده می کند.
♈ رقت را می توان بسته به کاری که انجام می شود تغییر داد.

🏆 شوینده سطوح پارکینگ ها – R102

🍀♦ کنسانتره غلیظ قلیایی
🍀♦ قابل رقیق شدن با آب
🍀♦ شوینده مبتنی بر آب
🍀♦ فاقد بو و گازهای سمی
🍀♦ فاقد ترکیبات سمی کلر و فسفات و آمونیاک
🍀♦ فافد حلال های اسیدی
🍀♦ غیر خورنده
🍀♦ فاقد حلال های نفتی
🍀♦ غیر قابل  اشتعال
🍀♦ سازگار با شخص مصرف کننده
🍀♦ سهولت در مصرف و آبکشی
🍀♦ سازگار با محیط زیست
🍀♦ فاقد VOC مضر


خرید شوینده سطوح پارکینگ ها - R102

🏆 شوینده سطوح پارکینگ ها – R102
🧿 شرکت روشاپاک ، تولید کننده و عرضه کننده شوینده سطوح R102 با کمک این سایت و راه های آنلاین و شبکه های اجتماعی به عرضه مستقیم انواع شوینده های صنعتی پرداخته و سبب کاهش قیمت و دسترسی بیشتر این محصولات برای مصرف کنندگان آن ها شده است.

🧿 این شرکت این محصولات کارآمد را با توجه به میزان تقاضا به صورت انبوه با کیفیت عالی به بازار عرضه نموده و سبب شده تا میزان درخواست از این محصولات با میزان عرضه آن ها یکسان و متعادل گردد.

🧿 شرکت تولیدی انواع شوینده ها این محصولات جدید و کاربردی را به مواد درجه یک و مرغوب تهیه کرده است و سبب بالا رفتن کیفیت قابل ملاحظه ای از این محصولات شده است و آن ها را با توجه نیاز به آن ها در حجم های بالا و عمده تولید و به بازار عرضه داشته است.

🧿 برای خرید مستقیم انواع شوینده سطوح با کیفیت و ارزان قیمت می توان با شماره هایی که در این سایت موجود است تماس گرفته و از مشاور های مجموعه نسبت به دریافت قیمت و نحوه ی دریافت آنها اطلاعات بگیرید و در صورت تمایل به خرید، سفارشات خود را در حجم های مورد نظر خود ثبت کنید.

شوینده سطوح پارکینگها – R102

بازار فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.