09120308602

پخش ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع نوشیدنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع نوشیدنیقیمت ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع نوشیدنی

پخش ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع نوشیدنی توسط عرضه کننده این محصول در بازار انجام می‌شود و کسانی که در زمینه فروش انواع ضدعفونی کننده طبیعی فعالیت دارند می توانند از این محصول برای ارائه به مشتریان استفاده کنند.

پخش عمده به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت صورت می گیرد و خریداران از هر نقطه کشور می‌توانند در ارتباط مستقیم با این عرضه کننده ضمن کسب اطلاع از قیمت، آن را برای آدرس مورد نظر سفارش دهند تا با تضمین کیفیت به آنها تحویل داده شود.

پخش ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع نوشیدنی

مشخصات ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع نوشیدنی

مشخصات ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع نوشیدنی

یکی از بهترین انواع ضد عفونی کننده ها در صنایع نوشیدنی فوداسیب می باشد که ترکیبات سازنده آن می توانند هر نوع عامل بیماری زای موجود در این صنعت و نوشیدنی های تولید شده توسط آن را از بین ببرند و به این ترتیب یکی از پرتولیدترین انواع ضدعفونی کننده ها می باشد.

از مشخصات ضدعفونی صنایع نوشیدنی فوداسیب می توان به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد :

  • این محصول از نظر شکل ظاهری مایع است و رنگی ندارد و به همین دلیل تاثیری در رنگ انواع نوشیدنی ها نمی تواند داشته باشد.
  • دمای جوش این محصول ۱۰۹ درجه سانتی گراد و دمای ذوب آن منهای ۴۵ درجه سانتی گراد می باشد همچنین به دمای مورد نیاز برای تجزیه شدن آن حدود ۵۰ درجه سانتی گراد است.
  • ph این محصول نزدیک به صفر است و به این ترتیب فوداسیب یک ضدعفونی کننده قوی به شمار می رود.
  • این محصول در انواع حلال های آلی قطبی و آب قابلیت انحلال بالایی دارد.
  • نگهداری این محصول باید در مکان خشک و عاری از رطوبت باشد علاوه بر این دما باید کمتر از ۴۰ درجه سانتی گراد کمتر بوده و از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.
  • این محصول دارای درصد اثرگذاری ۹۹.۹۹ درصد است و می‌تواند بر بسیاری از باکتری های گرم مثبت و منفی و ویروس ها موثر باشد.

قیمت ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع نوشیدنی

قیمت ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع نوشیدنی قیمت ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع نوشیدنی با توجه به عوامل بسیار مختلفی تعیین می شود که از جمله مهمترین آنها می تواند به نرخ مواد اولیه تشکیل دهنده آن اشاره کرد همچنین قیمت آن بر اساس میزان عرضه و تقاضای برای آن در کشور می تواند کاملا متفاوت باشد و معمولا قیمت این محصول به دلیل صادراتی بودن تحت تاثیر نرخ ارز می تواند دچار نوسانات شود.

قیمت انواع این محلول ارائه شده توسط پخش کننده آن را می توان از همین وب سایت که توسط آن ارائه شده است به دست آورد؛ در این وب سایت مشخصات دقیق انواع این ضد عفونی کننده از نظر کیفی آورده شده است و قیمت روز آن نیز درج گردیده است که به راحتی می توان از آن مطلع شد علاوه بر این می توان از طریق تماس تلفنی با پخش کننده نیز از قیمت ضدعفونی فوداسیب باخبر شد همچنین شبکه های اجتماعی نیز می توانند با ایجاد پل ارتباطی بین خریدار و پخش کننده امکان ثبت سفارش را فراهم آورند.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.