09120308602

قیمت ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای انتخاب ضدعفونی کننده فوداسیبتولید ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF

یکی از تاثير گذارترين و مطمئن ترین ضدعفونی کننده های دست و سطوح ،ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF است. در واقع ضدعفونی کننده فوداسیب اين توانايي را دارد که بيشتر از 90 درصد مواد بیماری زا از جمله باکتری، ویروس، قارچ و .. را از بين ببرد.

همچنين روش و سيستم عملکرد ضدعفونی کننده فوداسیب به اين صورت است که با تاثير گذاشتن بر روي غشای باکتری ها ، آن ها را از بين مي برد. همچنين ضدعفونی کننده فوداسیب با انسان و محیط زیست کاملا ساز گار بوده و عاری از هرگونه مواد سمی و سرطان زا می باشد و هیچگونه عوارض جانبی برای انسان و محیط زیست ایجاد نمی کند.

قیمت ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF

راهنمای انتخاب ضدعفونی کننده فوداسیب

راهنمای انتخاب ضدعفونی کننده فوداسیب در باب راهنمای انتخاب ضدعفونی بايد بگوييم که موارد استفاده از ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF به شرح زير است :

1- در ضد عفونی میوه ها و سبزیجات تازه برگی همزمان با حفظ کیفیت و مطلوبیت اولیه کاربرد دارد.

2- در ضدعفونی میزها و سطوح کار در تماس با مواد غذایی کاربرد دارد.

3- در ضدعفونی تجهیزات مورد استفاده در فرایند تولید ضد عفونی سبدهای حمل و نگهداری میوه و سبزیجات استفاده مي شود.

4- در ضدعفونی مخازن نگهداری آب و ضد عفونی موثر آب مورد مصرف در فرایند کاربرد دارد.

5- در ضدعفونی لوله های انتقال آب و مبارزه با عوامل میکروبی ایجاد بو و طعم نامطبوع در آب فرایند استفاده مي شود.

6- براي ضدعفونی ظروف و لفاف های بسته بندی ضد عفونی هوای سالنهای تولید و انبار مواد اولیه و انبار محصولات نيز کاربرد دارد.

همچنين میوه ها و سبزیجات به دلیل خواص مفید فراوانی که برای سلامتی انسان دارند، امروزه جزو مهمترین بخش از نیازهای غذایی محسوب می شوند. بنابراين بايد توجه ويژه اي براي پیشگیری از آلودگی میکروبی اين محصولات از مزرعه تا بسته بندی و مصرف، بشود که البته اين امر یکی از بزرگ ترين چالش هاي تولید کنندگان، بخصوص ناظرین تولید آنها می باشد.

از مواردي که براي توليد ميوه و سبزيجات بسته بندي شده و آماه طبخ الزامي است مي توان تازگی مواد اولیه، تمیزی سیستم های فرایند تولید و بسته بندی نهایی محصول را نام برد که براي رسيدن به اين درجه از محصول بايد از یک ضدعفونی کننده مطمئن، استفاده شود.

تولید ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF

تولید ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF تولید ضدعفونی کننده فوداسیب در بازار و قيمت فروش آن به عوامل متعددي بستگي دارد و این محصول در مرکز توزیع اینترنتی به صورت کلی و جزئی انجام می شود که این موضوع با توجه به نیاز مشتریان مورد توجه خریداران قرار گرفته که محصولی با بهترین کیفیت را با قیمت های عمده ای تهیه کنند.

تولید نمونه های مختلف لوله پلی اتیلن در سایز های مختلف سبب شده تا بازار داخلی و خارجی دسترسی به خرید هر یک از این نمونه های را داشته باشند.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.