09120308602

فروشگاه فروش گندزدای پراکسیدن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات گندزدای پراکسیدن چیست؟ارائه کننده گندزدای پراکسیدن

گندزدای پراکسیدن یکی از مواد شیمیایی ضدعفونی کننده می باشد که جهت نابودی عوامل بیماری زا، باکتری، ویروس، قارچ، میکروب به روی سطوح مختلف، ابزارآلات، اشیاء، البسه، کاشی، سرامیک از آن استفاده می کنند.

فروشگاه فروش این محصول آن را در بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت و به طرق مختلفی در اختیار متقاضیان آن در اقصی نقاط کشور قرار می دهد.

فروشگاه فروش گندزدای پراکسیدن

مشخصات گندزدای پراکسیدن چیست؟

مشخصات گندزدای پراکسیدن چیست؟ به طور کلی گندزدایی به مجموعه راهکار هایی که برای نابودی عوامل بیماری زا اعم از تمامی موجودات و ارگانیسم های زنده و غیر زنده مثل باکتری ها، ویروس ها، میکروب ها و… به روی سطوح و اجسام مختلف، البسه، اشیاء و… صورت می گیرد می گویند، این عملیات یا به صورت فیزیکی مثل گرم کردن، شستن و… و یا به صورت شیمیایی مثل استفاده از الکل، صابون و… صورت پذیر است.

گندزدا ها مواد شیمیایی هستند که برای نابودی عوامل بیماری زا به روی سطوح مختلف، ابزار، البسه، کاشی های حمام، دستشویی و… از آن ها بهره می گیرند، این مواد شیمیایی به روی باکتری، قارچ، میکروب، ویروس اثر گذاشته و آن ها را غیرفعال می کند و همچنین از رشد و تکثیر آن ها جلوگیری می کند، انواع مختلفی از آن ها وجود دارد که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود هستند و عملکرد متفاوتی دارند.

امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا مواد گندزدا و شیمیایی زیادی همچون آب اکسیژنه، وایتکس، الکل، ژل های ضد عفونی کننده و… در سطح بازار موجود می باشد و مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته اند. یکی از انواع آن ها گندزدا پراکسیدان می باشد که در زیر به ویژگی های و مشخصات گندزدای پراکسیدن اشاره می کنیم:

  • به طور کلی این گندزدا قوی برای رفع تمامی عوامل بیماری زا به روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه از بازار فروش بالایی برخوردار است.
  • این محلول به صورت یک مایع آبی رنگ است که رنگ آبی آن بسیار ملایم می باشد و کاملا ناپایدار است و در مقابل نور خورشید تجربه و به آب معمولی تبدیل می شود.
  • این ماده قوی یک اکسید کننده با خاصیت سفید کنندگی می باشد که در داروخانه ها با نام آب اکسیژنه با درصد خلوص متفاوتی فروخته می شود.
  • دارای موارد کاربرد متعددی می باشد، جهت شستشوی لنز و به طور کلی در صنایع مختلف کاغذ سازی، رنگ، بهداشتی، دارویی، نظامی و… مورد استفاده قرار می گیرد، موارد کاربرد آن می توان به ضدعفونی کننده، شستشوی مسواک و دندان، شستشوی جراحات، سفید کننده، رفع بوی بد پا، برای پوست، تهیه ماسک، برای مو، تمیز کردن سطوح مثل آیینه، شستشوی حمام و دستشویی، کنترل قارچ و کپک، شستشوی البسه و سفید کردن آن ها و… اشاره کرد.
  • این اسید ضعیف شده در واقع دارای خصوصیات کلی همچون در دسترس بودن، عدم ایجاد آلودگی برای محیط زیست، نتیجه بخشی در شرایط مختلف ph و… می باشد که آن را به یک محصول کاملا کاربردی تبدیل کرده است.

ارائه کننده گندزدای پراکسیدن

ارائه کننده گندزدای پراکسیدن ارائه کننده گندزدای پراکسیدان این محصول را در کیفیت عالی و قیمت منصفانه و عادلانه در وب سایت های اینترنتی خود به اشتراک گذاشته تا مشتریان پس از مراجعه و مشاهده، پس از ثبت سفارشات خرید خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است که ارائه و عرضه عمده این محصول کمک شایانی به کاهش قیمت نهایی آن کرده و مقرون به صرفه تر است، چرا که خریدار و فروشنده در این روش متحمل هزینه های گزاف نخواهند شد.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.