09120308602

فروشندگان پر استیک اسید گوگردزدایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پر استیک اسید گوگردزداییارائه پر استیک اسید گوگردزدایی

در دنیای امروزی افزایش مصرف بنزین و گازوئیل باعث افزایش آلاینده های هوا و محیط زیست شده است. دانش مندان همواره در تلاشند تا به نحوی از میزان این آلودگی ها بکاهند.یکی از این روشها گوگردزایی محصولات نفتی است که با استفاده از پر استیک اسید گوگردزدایی انجام می گردد.بااستفاده از پر استیک اسید گوگرد از از گاز دی اکسید گوگرد که حاصل سوختن بنزین و گازوئیل است، جدا می شود.

فروشندگان پر استیک اسید گوگردزدایی

مشخصات پر استیک اسید گوگردزدایی

مشخصات پر استیک اسید گوگردزدایی در فرایند سوخت بنزین و گازوییل سولفور و گوگرد نیز سوخته و ترکیب گوگرد با اکسیژن اکسید گوگرد تولید میکند.دی اکسید گوگرد از محصولات اجتناب ناپذیر و همچنین ناخواسته سوختن بنزین است.اکسید گوگرد برای سلامتی انسان مضر بوده و تنفس ان خطرناک میباشد. از سوی دیگر بر محیط زیست نیز تاثیرات مخربی دارد.

از اینرو دانشمندان تلاش میکنند تا راهکاری برای کاهش میزان آلودگی سوختها بیابند.استفاده از پراستیک اسید برای گوگرد زدایی و سولفورزدایی یکی از این راهکارها می باشد. به گاز یا فرآورده های نفتی، که سطح سولفور یا گوگرد انها زیاد است نفت یا گاز ترش گفته می شود، ازاینرو به فرایند سولفورزدایی شیرین سازی نیز گفته میشود.

در گذشته از کلر به عنوان گند زدا و ماده ضدعفونی کننده استفاده میشد.اما عملکرد ان در ضد عفونی کردن ناکافی می نمود از اینرو در بسیاری از زمینه ها خصوصا بهداشت،

پراستیک اسید یا پراکسیدین جایگزین ان شد.

از دیگر مشخصات پر استیک اسید می توان سازگاری ان با محیط زیست را نام برد. باقی مانده سمی از حذف مواد سمی به حا نمی گذارد، جرم مولی آن ۷۶/۰۵ g/mol است. مایعی روشن و بی رنگ است و بوی تندی مانند سرکه دارد. میزانpH آن پایین (2.8) است. پراستیک اسید حاصل واکنش میان هیدروژن پراکسید و اسید استیک می باشد و در غلظت یک دهم میلی گرم در لیتر یا یک دهم پی پی ام بویی مشابه سرکه خانگی و در غلظت های بالاتر دارای بویی تند و سوزش آور دارد.

پر استیک اسید غشا و دیواره خارجی میکرو ارگانیسم ها را اکسید کرده و از این طریق آنها را از بین می برد.در این فرایند اکسیداسیون ،الکترون منتقل می شود. از این خاصیت در پزشکی بسیار استفاده می شود.

ارائه پر استیک اسید گوگردزدایی

ارائه پر استیک اسید گوگردزدایی پراستیک اسید کاربردهای بسیاری دارد از جمله در صنایع لبنی و غذایی برای اکسیدین ، در اکسیدین صنایع قند وشکر، آب و فاضلاب ، پرورش انواع قارچ و گل خانه ها ، در مواردپزشکی و بسیاری دیگر. از این رو همواره نیاز به این ماده بسیار و تقاضا در بازار فروش وجود داشته است. ارائه پر استیک اسید مرغوب که خاصیت ماندگاری و اثربخشی بالایی نیز داشته باشد از طریق فروشگاه های معتبر عرضه محصولات شیمیایی صورت می گیرد. همچنین می توانید این محصول را از سایت های معتبر سفارش دهید.


خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.