09120308602

شوینده روغن صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شوینده روغن صنعتی R102چربی زدای قوی صنعتیخرید شوینده روغن صنعتی R102

شوینده روغن صنعتی R102

شوینده روغن صنعتی R102

شوینده روغن صنعتی R102

🌐 R102 – چربی گیر چند منظوره

🔶 چربی گیر چند منظوره R102 روغن، گریس، کثیفی و انواع آلودگی های دیگر را از انواع سطوح پاک می کند.

🔶 چربی گیر چند منظوره R102 برای تاسیسات صنعتی و تجاری، موسسات و کارخانجات صنعتی غذایی و لبنی ایده آل است.
🔶 روغن، گریس، کثیفی، جرمهای سیاه و انواع آلودگی های دیگر را از انواع سطوح پاک می کند.
🔶 این چربی‌گیر/پاک‌کننده قوی، همه‌کاره و سازگار با سطوح است و به شکل بسیار غلیظ و غیرخطرناکی عرضه می‌شود و ممکن است به صورت سفارشی رقیق شود تا تقریباً برای هر برنامه تمیزکاری مناسب باشد.

🔶 محلول قلیایی، بدون روغن معدنی، محلول در آب که حاوی افزودنی های اصلاح شده ویژه برای بهبود توان نظافتی ، جرم زدایی سطح و ویژگی های کف کنترل شده است.
🔶 چربی گیر چند منظوره R102 یکی از قوی ترین چربی گیرهای بدون حلالهای سمی موجود در بازار است.
🔶 برای نظافت های سنگین که تنها قویترین حلالها می‌توانند رسوبات را کاهش دهند، توسعه یافته است.

🔶 روغن و چربی‌زدای غیر اسیدی
🔶 غیر قابل اشتعال
🔶بسیار موثر
🔶 قادر به حذف اجزای آلی و چربی های سنگین است.
🔶 مصرف این شوینده هیچ گونه خطری برای شخص مصرف کننده ندارد.
🔶 قابلیت آبکشی آسان
🔶 مقرون به صرفه با قیمت مناسب و کارآیی بالا

مشخصات محصول:

🔶 سازگار با سطوح و غیر خورنده
🔶 بدون بو و گازهای سمی
🔶 دارای گواهینامه استاندارد کالا
🔶 ایمن بر روی تمامی سطوح و بدون مواد ساینده
🔶 غیرسمی

R102

چربی زدای قوی صنعتی

شوینده روغن صنعتی R102
نحوه استفاده از روغن گیر چند منظوره R102:
💎 عملاً روی هر سطح قابل شستشو با آب اسپری کنید و بگذارید 20 تا 30 ثانیه بماند. به کمک یک برس یا اسفنج سطوح را پاک کنید و با آب بشویید.
💎 برای لکه های سرسخت، این روش را تکرار کنید. به همین سادگی و بی خطر است!!!!
💎 دلیل کوتاه بودن زمان انتظار به این دلیل است که R102 یک پاک کننده روغن و چربی بسیار قوی است که می تواند در درون لایه های چربی ماشین آلات،دستگاه ها ،قطعات فلزی و تجهیزات بخزد.
💎 این چربی‌گیر و پاک‌کننده چند منظوره شامل افزودنی‌های اصلاح‌شده ویژه برای بهبود ظرفیت حذف روغن، با کف کنترل شده و حداکثر پاکسازی سطح است.
💎 هنگامی که روی تجهیزات اسپری می شود، R102 شروع به تجزیه در اطراف و زیر تجمعات روغنی می کند و آنها را از سطح بالا می برد و اجازه می دهد تا رسوبات پاک شوند و کاملاً شسته شوند!

💎 R102 دارای گواهینامه مواد غذایی توسط اداره استاندارد به عنوان یک پاک کننده عمومی ایمن (A1) برای تجهیزات صنایع مواد غذایی است!

💎 R102 یک محلول قلیایی محلول در آب، بدون فسفات و کلر و حاوی افزودنی های اصلاح شده ویژه برای حفاظت از سطوح، ایمن برای فلزات و سطوح غیر فلزی است.
💎 این چربی‌گیر غیر اسیدی و غیرقابل اشتعال همچنین یک روغن‌گیر قوی و چربی‌گیر موثر در از بین بردن اجزای چربی های سنگین است.
💎 R102 به طور کامل آلاینده ها را بدون خطر احتراق و بر جای گذاشتن لایه ای چرب شستشو می دهد.


خرید شوینده روغن صنعتی R102

شوینده روغن صنعتی R102
⭕ شرکت روشاپاک تولید کننده و فروشنده انواع شوینده صنعتی میباشد.
⭕ این محصول بسیار کاربردی بوده و به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.
⭕ شوینده های صنعتی انواع مختلفی دارند و با توجه به قدرت پاک کنندگی بالا می توانند به راحتی لکه های سرسخت و قدیمی را از بین ببرند.

صفر تا صد شوینده صنعتی R102:

⭕ شوینده صنعتی R102 یکی از بهترین و قوی ترین انواع شوینده می باشد که هر نوع لکه و آلودگی و رسوبات را از سطح وسایل به خوبی پاک می کند و با توجه به ترکیبات  بسیار خوبی که دارد، هیچ گونه صدمه ای به سطح مورد نظر وارد نمی کند و انواع لکه چربی و … را تمیز می کند.

⭕ شوینده صنعتی R102 به صورت های محلول و اسپری برای کاربردهای مختلف در شرکت روشاپاک با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین فرمولاسیون و ترکیبات مجاز و با رعایت استانداردهای لازم تولید شده است که به دلیل کارایی و عملکرد مطلوب توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید و فروش بسیار خوبی داشته باشد.
⭕ این شوینده برای شستشو و نظافت سنگ، سرامیک و کلیه نظافتهای صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

شوینده روغن صنعتی R102

♈ خرید پاک کننده صنعتی R102 با قیمتی مناسب از همین سایت امکان پذیر می باشد.
♈ برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید تا از راهنمایی آنها برای خریدی آسان تر بهره مند شده و بتوانید در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه محصول دلخواه را تهیه نمایید.
♈ شایان ذکر است که خرید و فروش در این شرکت فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت بسیار مقرون به صرفه است و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید نموده است.
♈ از مزیت های خرید از این مرکز می توان به مواردی نظیر خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، صرفه جویی در زمان و هزینه ایاب و ذهاب، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز، تسریع و سهولت در خرید و … اشاره نمود.
♈ در حال حاضر انواع شوینده صنعتی در ایران با توجه به کاربرد فراوان در بسیاری از مراکز دارای متقایان زیادی است و بسیاری از مراکز صنعتی این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری می کنند.

شوینده روغن صنعتی R102

بازار فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.