09120308602

شرکت پخش فوداسیب ویژه صنایع غذایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد فوداسیب ویژه صنایع غذاییعرضه کننده فوداسیب ویژه صنایع غذایی

فوداسیب مایعی بی رنگ است که با نام های علمی اعم از پرسیدین، پراکسیدین، پراستیک اسید و.. شناخته می شود. اجزای تشکیل دهنده ی فوداسیب، پراستیک استیک اسید، هیدروژن پراکساید و استیک اسید می‌باشند. اما این محصول چه کاربردی در صنایع غذایی دارد؟ فوداسیب ویژه صنایع غذایی، خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد.

شرکت پخش فوداسیب ویژه صنایع غذایی

کاربرد فوداسیب ویژه صنایع غذایی

کاربرد فوداسیب ویژه صنایع غذایی

فوداسیب یک محلول ویژه ی شیمی در صنایع غذایی است که بسیار کاربردی است. مخصوصاً در این مقطع از زمان که بیماری کرونا در تمام جهان شیوع پیدا کرده است. در کارخانجات مختلف تولید صنایع غذایی، از این محلول به عنوان ضدعفونی کننده ی هوا، سطوح مختلف و دست ها استفاده می‌کنند. تمامی کارخانه هایی که به تولید مواد غذایی در سراسر کشور و حتی در سراسر جهان مشغول هستند به صورت کاملاً مستقیم بر روی سلامت جسمی مردم تأثیر گذارند.

در همه ی کارخانه ها و کارگاه ها باید توجه لازم و کافی و تمهیدات ویژه برای رعایت بهداشت صورت پذیرد تا عاری از هرگونه آلودگی و ویروس باشند. کوچکترین سهل انگاری در این موضوع می‌تواند جان میلیون ها انسان را به خطر بیاندازد و حتی خسارات جبران ناپذیری بر جای بگذارد. بنابرین لازم و ضروری است که تمامی کارخانه ها و محصولات تولیدی به قدرت مرتب و روزانه ضدعفونی شوند و سپس به دست مصرف کننده برسند و این امر میسر نیست مگر با استفاده از محلول ضدعفونی کننده ویژه صنایع غذایی یعنی فوداسیب. حال متوجه شدیم که کاربرد فوداسیب بسیار گسترده و از ضروریات است.

در نتیجه برای حفظ سلامت و پاکیزگی هرچه بیشتر محصولات، به دلیل تضمین سلامت مصرف کنندگان، تمامی دستگاه های خط تولید، کف کارخانه ها، وسایل حمل و نقل، کنسرو ها و قوطی ها. بسته بندی های مختلف مواد غذایی تولید شده و… به صورت مرتب با محلول فوداسیب ضدعفونی می‌شوند. این محصول نا تنها در صنایع غذایی بلکه در آب و فاضلاب، آزمایشگاه ها، مراکز جمع آوری شیر و هرآنچه که به تولیدات غذایی مربوط می شود، کاربرد دارد. این محلول بسیار ایمن است و برای از بین بردن انواع قارچ ها، باکتری ها و ویروس ها کارآمد است.

عرضه کننده فوداسیب ویژه صنایع غذایی

عرضه کننده فوداسیب ویژه صنایع غذایی

صنایع تولیدی روشا پاک، به عنوان عرضه کننده فوداسیب با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، سعی دارد نقشی در تضمین سلامت هم وطنان خود ایفا کند. بنابراین این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار تولید کنندگان و نیازمندان این محصول قرار می‌دهد. برای سفارش کافی است با کارشناسان فروش مجموعه روشا پاک تماس برقرار کنید و به میزانی که نیاز دارید این محصول را سفارش دهید تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.