09120308602

سفارش ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندیخرید ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی

سفارش ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی به صورت آنلاین رونق گسترده ای گرفته است چون با این روش امکان تهیه محصول از دورترین نقاط کشور به راحتی وجود دارد. ضدعفونی کننده فوداسیب برای ضد عفونی کردن دست و بسیاری از سطوح استفاده می شود چون ایمنی و اثر فوق العاده ایی دارد و صد درد صد می تواند تمام ویروس ها، باکتری ها و… را از بین ببرد.

سفارش ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی

مشخصات ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی

مشخصات ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی مشخصات ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • فاقد از مواد سمی و سرطان زا می باشد به همین دلیل کاملا ارگانیک است.
  • از فود گرید خوراکی تهیه شده است.
  • با محیط زیست و انسان سازگار است.

این محصول ضد عفونی کننده دارای لایسنس های معتبر بین المللی FDA و EPA می باشد علاوه بر این نشان سیب سبز هم دارد به همین دلیل برای ضد عفونی کردن دست هم استفاده می شود و به هیچ عنوان باعث خوردگی سطوح نمی شود به همین دلیل برای ضدعفونی کردن تمام سطوح کاربرد دارد.

در محیط هایی که امکان آتش سوزی وجود دارد به راحتی و با اطمینان می توانید از این محصول استفاده کنید چون مواد اشتعال زا در آن وجود ندارد و روی تمام سطوحی که با دست و بدن انسان تماس دارند قابل استفاده می باشد برای استفاده از این محصول باید آن را با آب ترکیب کنید.

به عنوان نمونه برای ضد عفونی کردن سطوح در هر لیتر آب باید نسبت ۳ سی سی محلول اضافه شود و برای ضدعفونی کردن دست در هر لیتر باید نسبت ۲ سی سی محلول اضافه گردد ۳۰۰ لیتر ضد عفونی کننده در هر لیتر محلول فوداسیب وجود دارد که این باعث صرفه جویی در مصرف محصول شده است.

سخت ترین ویروس ها و باکتری ها را از بین می برد و همین باعث شده از پر مصرف ترین محلول های ضد عفونی کنندگی در شرکت ها، سازمان ها و ارگان های مختلفی باشد و مصرف آن در این روزها که ویروس کرونا در حال جولان دادن می باشد باعث شده از شیوع این ویروس منحوس پیشگیری کند.

خرید ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی

خرید ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی بیش از ۹۰ درصد مشتریان اقدام به خرید ضدعفونی فوداسیب بسته بندی کرده اند چون می توانند بدون این که محل کار یا منزل خود را ترک کنند به راحتی سفارش خرید خود را انجام دهند علاوه بر این کاربرد های فراوان این محصول باعث شده خرید آن بازار داغی پیدا کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای ضد عفونی کردن دست و انواع سطوح کاربرد دارد.
  • برای ضدعفونی کردن هوا استفاده می شود.
  • برای ضدعفونی کردن میوه و سبزی ها و…. استفاده خواهد شد.
خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.