09120308602

خرید پر استیک اسید 40 درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات پر استیک اسید 40 درصدتوزیع پر استیک اسید 40 درصد

پر استیک اسید 40 درصد یک نوع ضد عفونی کننده دست و سطوح می باشد که درصد پاک کنندگی زیادی دارد و می توان میکروب، باکتری قارچ های موجود روی دست و سطوح را از بین ببرد. این مواد به دلیل اینکه روی دست استفاده می شود کاملا بدون ضرر می باشد و می توان با خیال راحت استفاده کرد. برای خرید این محصول می توانید به سایت ما مراجعه کنید و این محصول را با درصد خلوص ۴۰ درصد خریداری کنید .

خرید پر استیک اسید 40 درصد

خصوصیات پر استیک اسید 40 درصد

خصوصیات پر استیک اسید 40 درصد مواد تشکیل دهنده این نوع اسید به دلیل اینکه بی ضرر است برای ضد عفونی کننده سطوح انجام می دهند زیرا در تماس دست می باشد. این ماده ضد عفونی کننده به دلیل اینکه آبکشی بعد از استفاده ندارد در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد . مثلا در صنعت تصفیه آب کشاورزی، تصفیه فاضلاب، برای میکروب زدایی میوه و سبزیجات، برای تصفیه فاضلاب شهری و… مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع ماده ضد عفونی کننده علاوه بر میکروب ها و باکتری ها روی مخمر ها و کپک ها نیز تاثیر گذار است. این نوع ماده ضد عفونی کننده به دلیل اینکه می توان با آب مخلوط کرد و از کارای آن کم نشود بسیار مقرون بصرفه است و می توان برای مراکزی که هر روز باید سطوح آن ضد عفونی شود مورد استفاده قرار می گیرد. رستوران ها و سالن های غذا خوری، آرایشگاه ها، باشگاه های ورزش از جمله این مراکز می باشند . علاوه بر این در مصرف آب نیز صرفه جوی می شود .

از دیگر خصوصیات پر استیک اسید می توان به استفاده آن در صنایع لبنیاتی اشاره کرد. فوداسیب نیز یکی دیگر از همین نوع ضد عفونی کننده می باشد. همان طور که از نام این محصول پیدا است این ماده خوراکی می باشد و کاملا بدون ضرر است و در صنایع غذایی می توان استفاده کرد. فوداسیب به دلیل اینکه بسیار بی خطر است و بر خلاف الکل باعث آتش سوزی نمی شود برای ضد عفونی سطوح مراکز پر خطر مانند نانوایی بسیار مناسب می باشد.

توزیع پر استیک اسید 40 درصد

توزیع پر استیک اسید 40 درصد پراستیک اسید ۴۰ درصد و فوداسیب را می توانید برا ضد عفونی کردن درست و سطوح و همچنین مصارف دیگر به صورت یک لیتری و چند لیتری تهیه کرد. برای توزیع پر استیک 40 درصد و فوداسیب شما می توانید با گرفتن نمایندگی فروش اقدام به پخش این مواد کنید. این مواد را می توان به صورت اینترنتی از شرکت ما خریداری کنید. شرکت ما این اطمینان را به خریداران می دهد که محصول با کیفیت خریداری می کنید.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.