09120308602

خرید پر استیک اسید ۱۵ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات پر استیک اسید ۱۵ درصدتوزیع پر استیک اسید ۱۵ درصد

پر استیک اسید ۱۵ درصد ماده ای است مایع که غلظت بالایی دارد و به عنوان پر قدرت ترین ضد عفونی کننده شناخته می شود. این ماده برای از بین بردن انواع میکروب های موجود بر روی دست ها کاربرد دارد. امروزه خرید پر استیک اسید ۱۵ درصد در بازار ها با رشد چشمگیری مواجه شده است. خرید این محصول را می توان به صورت عمده انجام داد که مزیت فراوانی دارد و مهمترین آن کاهش هزینه های پرداختی مشتریان برای تهیه محصول می باشد.

خرید پر استیک اسید 15 درصد

ترکیبات پر استیک اسید ۱۵ درصد

ترکیبات پر استیک اسید 15 درصد پر استیک اسید ۱۵ درصد همان گونه که از نامش مشخص است تشکیل شده از چندین اسید می باشد. ترکیبات این ماده شامل استیک اسید و هیدروژن پراکسید می شود، این ماده بدون رنگ و بو می باشد و با کمک آن می توان هم دست ها و هم سطوح مختلف را ضد عفونی کرد.

ترکیبات پر استیک اسید به گونه ای است که به راحتی در آب حل می شوند و می توان با کمک آب غلظت آنها را تا حدودی کاهش داد و با حجم کم از آنها محیط بیشتری را پوشش داد. ترکیبات این ماده ضد عفونی کننده به قدری پر قدرت هستند که انواع میکروب های موجود بر روی سطوح را هم از بین می برند.

ترکیبات نمونه ۱۵ درصد این ماده طبق اصول و قوانین انجام می شود، با کمک این ماده می توان همواره محیطی تمیز و پاکیزه و دست های بدون آلودگی و میکروب داشت.

توزیع پر استیک اسید ۱۵ درصد

توزیع پر استیک اسید 15 درصد اهمیت وجود این ماده باعث شده تا توزیع پر استیک اسید ۱۵ درصد نیز در بازار ها رونق و رواج زیادی پیدا کند، توزیع این ماده به خاطر حجم کم و مصرف بالایی که دارد به صورت عمده و در بسته بندی های مقاوم و بهداشتی انجام می شود تا نیاز مصرف کنندگان به خوبی تامین گردد.

بدانید که توزیع این ماده بر اساس سفارش و درخواست مشتریان هم انجام می شود تا متناسب با نیاز و بودجه آنان باشد، البته ناگفته نماند که امروزه پخش ها به صورت مستقیم هم انجام می شود به گونه که مرکز پخش به سراغ تولیدی رفته و محصول با کیفیت او را دریافت کرده و سپس آن را بدون این که دچار کاهش کیفیت و یا افزایش قیمت شود وارد بازارها می کند.

افزایش میزان استفاده از این محلول باعث شده تا هم هر روزه به میزان پخش و توزیع آن در بازارها افزوده شود و هم تولیدات آن برای تامین نیاز بازار ها با رشد انبوهی مواجه شود. افزایش سطح تولیدات این ماده نیاز به مواد مصرفی و تجهیزات بیشتر و از همه مهمتر نیروی کار بیشتر دارد که این امر نی تواند ایجاد اشتغال برای جوانان را هم به ارمغان بیاورد.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.