09120308602

تولید کننده پراستیک اسید صنایع لبنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پراستیک اسید صنایع لبنیبازار فروش پراستیک اسید صنایع لبنی

پراستیک اسید یکی از پر مصرف ترین انواع مواد ضدعفونی کننده محسوب می شود که در انواع غلظت های مختلف تولید و عرضه می گردد، این روزها تولید کننده پراستیک اسید صنایع لبنی این محصول را با بهره‌گیری از پیشرفته ترین فرمولاسیون و مواد اولیه درجه یک و توسط دستگاه های مدرن تولید می کند و در بسته بندی استاندارد و مناسب در حجم های متنوع در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نماید.

تولید کننده پراستیک اسید صنایع لبنی

مشخصات پراستیک اسید صنایع لبنی

مشخصات پراستیک اسید صنایع لبنی این ماده به نام های پرسیدین، اکسیدین، وین اکساید، اسید پراکسی استیک و …. نیز شناخته می شود و یکی از قوی ترین ماده ضدعفونی کننده به شمار می آید. بارزترین مشخصات پراستیک اسید صنایع لبنی می توان از گزینه های زیر نام برد:

  • این محصول قدرت گندزدایی بالایی دارد و قادر است تمامی باکتری ها، ویروس ها، میکروب ها و قارچ ها و … را نابود کند.
  • دارای بوی تندی است و از ترکیب آب اکسیژنه و اسید استیک حاصل می شود.
  • این ماده در غلظت های مختلف تولید می شود و پراستیک اسید مورد استفاده در صنایع لبنی دارای غلظتی ۱۵ درصد است.
  • این محصول قابلیت انحلال در آب را دارد و به صورت مایعی بی رنگ و شفاف می باشد.
  • پراستیک اسید عاری از هرگونه مواد سمی و خطرناک می باشد و سازگاری خوبی با محیط زیست دارد.
  • دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه است و امروزه برای ضدعفونی کردن دستگاه ها و ماشین آلات کارخانه مواد غذایی و لبنی مورد استفاده قرار می گیرد‌.
  • برای استفاده از این محصول باید آن را به نسبت معین با آب ترکیب نموده و برای ضدعفونی کردن انواع سطوح استفاده کرد.

بازار فروش پراستیک اسید صنایع لبنی

بازار فروش پراستیک اسید صنایع لبنی در حال حاضر بازار فروش پراستیک صنایع لبنی به دلیل کاربرد وسیع و کارایی مطلوب بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که بسیاری از آنها این محصول را در حجم زیاد و به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. اگر می خواهید پراستیک اسید را با بهترین قیمت و کیفیت عالی خریداری کنید‌ بهتر است به این سایت اینترنتی مراجعه نمایید.

این مرکز انواع مواد ضد عفونی کننده با ضمانت کیفیت و بسته بندی مناسب در اختیار مشتری قرار می دهد و شرایط ویژه ای را فراهم نموده است تا مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان و با هزینه ای مطلوب محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهد و پس از ثبت کردن سفارش و واریز وجه، محصول به آدرس او ارسال خواهد شد که با توجه به مزیت های فراوان خرید آنلاین امروزه اکثر افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.