09120308602

تولید ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده ضدعفونی فوداسیب صنایع IQFفروشنده ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF

استفاده از سبزیجات و میوه ها در زندگی روزمره انسانها از جایگاه ویژه ای برخوردار است و رعایت اصول بهداشتی از زمان تولید تا فروش آنها، بسیار پراهمیت است. شرکت تولید ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا، به تهیه و عرضه این محصول پرکاربرد می پردازد. ارائه این ماده ضدعفونی کننده در اوزان مختلف و قیمت های مناسب بصورت اینترنتی، باعث استقبال فراوان خریداران داخلی و خارجی شده است.

تولید ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF

موارد استفاده ضدعفونی فوداسیب صنایع IQF

موارد استفاده ضدعفونی فوداسیب صنایع IQF استفاده از مواد ضدعفونی کننده در تولید و عرضه محصولات مختلف در صنایع گوناگون برای حفظ سلامتی انسان ها اهمیت بسزایی دارد.

از جمله این موارد می توان به صنایع غذایی، بهداشتی و بسته بندی اشاره کرد که زیر شاخه های بسیار زیاد و گسترده ای دارند.

ماده ضدعفونی فوداسیب صنایع IQF از ترکیب پراکسی استیک اسید، هیدروژن پراکساید و استیک اسید تشکیل شده است.

این محصول پر کاربرد کاملا سازگار با انسان و محیط زیست بوده و هیچ گونه عوارضی نداشته و در زمره محصولات ارگانیک به حساب می آید‌.

در این مطلب به اختصار به تشریح موارد استفاده ضدعفونی فوداسیب می پردازیم :

  • ضد عفونی انواع سطوحی که امکان تماس بدن انسان با آنها وجود دارد مانند قسمتهای مختلف کارگاههای تولید مواد غذایی از این جمله است.
  • ضد عفونی دستگاه های خط تولید و همچنین قسمتهای مختلف کارخانه های مواد غذایی نیز از دیگر موارد استفاده از این محصول است.
  • استفاده از این ماده در ضد عفونی کردن سالن ها و قسمت های مختلف انبارهای مواد غذایی و وسایل موجود در آنها بسیار رایج می باشد
  • برطرف کردن آلودگی ها و ضد عفونی نمودن ماشین آلات و ابزارهای مخصوص حمل و نقل محصولات خوراکی نیز از جمله موارد استفاده از این محلول است.
  • جالب است بدانید که مصرف این محلول هیچ اثر مخربی بر روی قطعات و وسایل مورد نظر ندارد و البته مشکلی نیز برای سلامتی انسان ایجاد نمی کند.

با توجه به موارد ذکر شده پیشنهاد می کنیم برای داشتن زندگی سالم تر و عاری از آلودگی، با تهیه این محصول به ضد عفونی انواع میوه و سبزیجات مصرفی خود بپردازیم.

فروشنده ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF

فروشنده ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF فروشنده ضدعفونی کننده فوداسیب صنایع IQF در کشورمان با ارائه بهترین انواع این محصول در بسته بندی هایی با اوزان مختلف همراه با قیمتهای مناسب در حال فعالیت است. خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه پس از مشاهده مشخصات محصولات ارائه شده نسبت به سفارش هر یک از آنها اقدام نمایند. علاوه بر مواد ذکر شده، امکان تحویل گرفتن این مواد ضد عفونی در تمام شهرهای کشورمان نیز از دیگر مزیتهای خرید از این مرکز است.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.