09120308602

توزیع ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات ضدعفونی کننده فوداسیبعرضه ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی

اگر به وقت و زمان و همچنین سلامتی خود اهمیت می دهید برای مصارف خود از شوینده و ضدعفونی کننده ها غافل نشوید. این مجموعه بزرگ با کادری دقیق و کارشناسان مجرب خود توزیع و عرضه ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی شده را در اختیار شما مشتری عزیز قرار می دهد. بسته بندی با کیفیت و بسته به نوع نیاز مشتریان یکی از مهم ترین خدمات این شرکت بازرگانی است.

توزیع ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی

مشخصات ضدعفونی کننده فوداسیب

مشخصات ضدعفونی کننده فوداسیب به طور کلی همانطور که از نام این محصول پیداست نام فوداسیب متشکل از دو واژه food و cib است که فود به معنای غذا و واژه سیب به معنای سلامتی می باشد.

این روزها که بیماری کرونا در جهان جولان می دهد عموم مردم به فکر ضدعفونی کردن همه سطوح و دست خود هستند تا از این ویروس در امان باشند و در جستجوی محلول شوینده ای هستند که هم ویروس ها را از بین ببرد و هم خوراکی و غیر الکلی باشد تا به سلامتی شان لطمه وارد نشود.

مشخصات ضدعفونی فوداسیب به این صورت است که ترکیبات این محلول ضدعفونی کننده خوراکی و ارگانیک هستند و یک ضدعفونی‌کننده قوی هست به طوریکه این ضدعفونی کننده قدرت از بین بردن هرگونه میکروب های بیماری زا مانند قارچ،باکتری،ویروس و … دارد.

این ضدعفونی کننده ها برای ضدعفونی کردن دست و سطوح استفاده می شود.به طور مثال در رستوران ها و مراکز تهیه غذا ،کارخانه های کنسرو و رب سازی که مدام با مواد غذایی و چربی سروکار دارند برای پاک کردن سطوح از هرگونه آلودگی می توان از این محلول ها استفاده کرد.

از این ضدعفونی کننده همچنین برای مصارف خانگی مانند ضدعفونی کردن سبزی ها و میوه ها که بسیار اهمیت دارند می توان از این شوینده خیلی سریع و راحت به نتیجه دلخواه رسید و در مصرف آب هم صرفه جویی می گردد.

از آنجایی که قبلا نیز گفته شد ساختار سازنده این شوینده ها خوراکی هستند. شرکت روشا پاک این اطمینان را به شما می دهد که هیچ خطری برای سلامتی مصرف کننده و هیچگونه عوارض جانبی ندارد و شما با خیال آسوده می توانید از این ضدعفونی کننده ها استفاده کنید.

شما مشتری عزیز با خرید محصولات فوداسیب مجموعه روشا پاک دیگر نگران چیزی نباشید آرامش خاطر شما هدف ماست.

عرضه ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی

عرضه ضدعفونی کننده فوداسیب بسته بندی امروزه که مردم جهان با ویروس کرونا درگیر هستند این احتیاط را می‌کنند که همه جا را ترجیحا ضدعفونی کنند.

به طور کلی این محلول های غیر الکلی در ظرف های در بسته مخصوص هستند و برای جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا می توان مورد استفاده قرار داد.

امروزه خرید به صورت اینترنتی بسیار رواج یافته است و با صرفه جویی در وقت و زمان شما می توانید خیلی راحت سفارش خود را ثبت و دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت و محصولات این مجموعه گسترده کارشناسان فروش، شما را راهنمایی می کنند تا شما با خیال راحت و آسان خرید کنید.

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.