09120308602

بازار خرید فوداسیب صنایع کنسرو سازی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات فوداسیب صنایع کنسرو سازیارائه فوداسیب صنایع کنسرو سازی

در معرفی یکی از محلول های ارگانیک می توان فوداسیب را نام برد، در واقع از این محصول به عنوان نوعی ضد عفونی کننده استفاده نموده و از گرید خوراکی و تاییدیه سازمان غذا و دارو برخوردار می باشد. اما یکی از انواع آن بر حسب کاربرد، فوداسیب صنایع کنسرو سازی است که پیش از عرضه نهایی کنسروهای خوراکی، آنها را ضد عفونی و ایمن کرده و هر نوع باکتری، قارچ، میکروب و عوامل دیگر را از آن دفع می سازد. اکنون اهمیت بیش از پیش این محصول منجر به گسترش بازار خرید فوداسیب شده است.

بازار خرید فوداسیب صنایع کنسرو سازی

خصوصیات فوداسیب صنایع کنسرو سازی

خصوصیات فوداسیب صنایع کنسرو سازی

فوداسیب را می توان یکی از بهترین محلول های کاربردی معرفی کرد که نه تنها بخش های صنعتی به وفور از آن بهره برده اند، بلکه در حوزه های عمومی نیز مورد توجه قرار گرفته و کارکرد اصلی این محصول، ضد عفونی کردن سطوح مختلف از عوامل آلوده و بیماری زا می باشد،گفتیم که این محصول امروزه در صنایع متعددی مورد استفاده واقع شده که فوداسیب صنایع کنسرو سازی یکی از آنها بود.

از محصول فوق به منظور ضد عفونی و تمیز کردن کنسروهای خوراکی متعدد از آن بهره برده و محصولاتی مطمئن و تایید شده را روانه بازار فروش می سازند، در ادامه شما را با خصوصیات فوداسیب صنایع کنسروسازی، بیشتر آشنا خواهیم کرد:

  1. این محلول که با انسان و محیط زیست در تعامل بوده و همگام با سلامتی آنها می باشد، قدرت ضد عفونی کنندگی بسیار بالایی داشته و تا ۹۹/۹۹۹ درصد می تواند انواع عوامل بیماری زا و خطرناک که ممکن است در کنسروها رخنه کرده و آن را آلوده نمایند، از بین ببرد.
  2. از گرید خوراکی برخوردار بوده و از این رو آن را در گروه محصولات ارگانیک جای داده اند که این مشخصه یکی از امتیازات قابل توجه محصول مورد نظر به حساب می آید.
  3. فاقد هر نوع مواد سمی و مضر بوده و به طور کلی استفاده از آن کاملاً ایمن و بدون هیچگونه عوارض خواهد بود.
  4. از پروانه بهره برداری وزارت بهداشت و همینطور گواهینامه های معتبر بین المللی برخوردار می باشد.
  5. یکی از کم هزینه ترین و بی ضررترین روش ها برای ضد عفونی کردن انواع کنسرو خوراکی در صنایع کنسرو سازی به شمار می آید.

ارائه فوداسیب صنایع کنسرو سازی

ارائه فوداسیب صنایع کنسرو سازی فوداسیب از محصولات بسیار مهمی است که وجود آن برای خیلی از صنایع، موثر واقع شده و با وجود این محلول، دیگر خطری مواد غذایی در حال تولید از جمله کنسروهای غذایی را تهدید نکرده و در نتیجه محصولاتی سالم و درجه یک را به دست مصرف کنندگان خواهد رساند، بنابراین می توان پی به اهمیت و اثربخشی بالا و غیر قابل انکار این محصول برد که این موضوع روی افزایش ارائه فوداسیب صنایع کنسرو سازی اثر مثبت نهاده و به دنبال آن می توانید از چنین محصولی بهره مند شوید:

  • فوداسیب خالص و فاقد ترکیبات شیمیایی غیر سازگار
  • فوداسیب در هر حجم و اندازه و مناسب با هر نیاز
  • دارای تاییدیه های EPA و FDA
خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09120308602 تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش شرکت روشاپاک

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.